مجله پارو

مطالب جالب و مفید

مجله پارو

مطالب جالب و مفید

بیمه ثالث مهمترین بیمه

 

بیمه ثالث یکی از انواع بیمه خودرو است، بیمه ثالث در ایران بیمه اجباری می باشد، در واقع هر خودرویی باید بیمه ثالث را به صورت متوالی داشته باشد. نداشتن بیمه ثالث و یا قطع بیمه میتواند جریمه ای را برای راننده به همراه داشته باشد.

بیمه ثالث مهمترین بیمه

بیمه ثالث مهمترین بیمه برای خودرو است، شاید به دلیل همین اهمیت است که این نوع از بیمه اجباری شده است. اهمیت بیمه ثالث امنیتی است که برای راننده و سرنشین به وجود می آورد. در صورتی که در تصادفات برای فردی مرگ یا خسارت بدنی ایجاد شود بیمه ثالث آن را جبران خواهد کرد.

خسارت های بدنی و فوت هزینه های بسبار بالایی را به مقصر حادثه تحمیل میکند، از همین جهت است که در موارد بسیاری امکان تامین خسارت برای افراد وجود ندارد.

نرخ بیمه ثالث

تعیین هزینه بیمه ثالث

هزینه پرداختی برای بیمه ثالث بر اساس دیه فرد مسلمان تعیین میشود. مقدار پایه هزینه بیمه توسط بیمه مرکزی تعیین میگردد. پرداخت حق بیمه ثالث به عوامل دیگری نیز بستگی دارد اما دیه انسان بیشترین نقش در تعیین حق بیمه پایه را دارد.

نقش تعداد سرنشین در تعیین حق بیمه

طبیعی است که هزینه پایه بیمه بر اساس تعداد سرنشین تعیین گردد، هر چه تعداد سرنشین خودرو بیشتر باشد حق بیمه ثالث نیز افزایش خواهد داشت.

بیمه ثالث بیمه ایران

در بیمه ثالث مبلغ پرداختی در شرکت های مختلف یکسان است. در واقع شما از هر شرکت بیمه ای که بیمه ثالث را تهیه کنید هزینه یکسانی پرداخت خواهید کرد. از همین جهت است که در بیمه ثالث تمایل افراد به خرید بیمه لز شرکتی لست که اعتبار بهتری داشته باشد. همچنین نوع پرداخت و سهل بودن دریافت خسارت بیمه نیز در انتخاب شرکت بیمه موثر است.

در موارد گفته شده بیمه ایران میتواند انتخاب مناسبی برای خرید بیمه ثالث باشد. پرداخت خسارت در بیمه ایران معمولا شرایط مناسبی دارد. این شرایط رضایت مشتری را به همراه دارد.

بیمه ثالث اهمیت بسیاری در تامین امنیت در رانندگی را دارد. قبل از خرید خودرو و رانندگی با خودرو به این مسئله توجه ویژه ای نشان دهید.

 

قیمت بیمه ثالث ایران

بیمه ثالث ایران اقساطی

خرید بیمه شخص ثالث ایران

بیمه ثالث ایران قیمت

استعلام بیمه شخص ثالث ایران

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد