مجله پارو

مطالب جالب و مفید

مجله پارو

مطالب جالب و مفید

طراحی سایت خبری؛ اهمیت و نکات کلیدی

 

طراحی سایت خبری؛ اهمیت و نکات کلیدی

خیلی وقت است که دیگر رسانه اصلی در دنیا، اینترنت شده است و مردم اخبار و مطالب مورد نیاز خود را از طریق آن به دست می‌آورند. برای هر شرکت، سازمان یا کسب و کار که به دنبال دیده‌شدن است، سایت خبری می‌تواند نقشی اساسی داشته باشد. در بین تعداد بسیار سایت‌های خبری موجود، یکی از اصلی‌ترین مسائلی که موفقیت را تضمین می‌کند طراحی سایت خبری است.

طراحی سایت

مهم‌ترین نکاتی که در طراحی سایت خبری باید رعایت شوند

  • می‌توان تقریبا مطمئن گفت که کلیدی‌ترین ویژگی یک سایت خبری، به‌روز بودن آن است. اکثر مراجعه‌ها به یک سایت خبری، برای مطلع شدن از جدید‌ترین اخبار است و اگر یک سایت خبری به‌روز و دارای سرعت عمل در انتشار اخبار باشد، بیشترین کمک را به کسب مخاطب می‌کند.
  • دومین نکته مهم در طراحی سایت خبری، محیط کاربری ساده و راحت و دسترسی سریع مخاطبان به موضوعات مورد نظرشان است. سایت خبری باید دسته‌بندی دقیق و در عین حال ساده برای موضوعات مختلف داشته باشد که مخاطب به راحتی به هر کدام از آن‌ها که خواست دسترسی پیدا کند.
  • ظاهر یک سایت خبری نکته با اهمیت دیگری است که نباید از قلم بیفتد. یک سایت موفق، ظاهری زیبا و حرفه‌ای و بدون شلوغ کاری دارد که در عین زیبایی، ساده و یکدست باشد.
  • باید به این نکته توجه کرد که بیشتر مخاطبان سایت‌های خبری از موتور‌های جست و جو مثل گوگل می‌آیند.

چطور سایت خبری ما در موتورهای جست و جو در رده‌های بالا قرار بگیرد؟

در طراحی سایت خبری باید علاوه بر نکات بالا که مخاطب‌ها را جذب می‌کند باید نکات حرفه‌ای دیگری را برای بالا رفتن رتبه سایت مد‌نظر قرار داد. سایت شما باید کاملا مطابق اصول سئو باشد تا رتبه مناسبی را کسب کند. طراحی صفحات، قالب‌ها و رنگ‌ها باید به گونه‌ای باشد که سایت شما در هر پلتفرمی به آسانی قابل استفاده باشد.

 

موارد مرتبط با این موضوع:

طراحی اپلیکیشن

خرید سایت

طراحی سایت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد